Seriálová novinka Zrada doslova prevalcovala konkurenciu, zaplo si ju vyše 700-tisíc divákov

Seriálová novinka Zrada doslova prevalcovala konkurenciu, zaplo si ju vyše 700-tisíc divákov Foto: Markíza

TV Markíza dosiahla v pondelok doposiaľ rekordný celodenný trhový podiel.

 Televízia Markíza v pondelok 5. februára 2024 mimoriadne úspešne odštartovala svoju jarnú seriálovú novinku. Podmanivý dramatický seriál s názvom Zrada sa uviedol ako suverénny víťaz pondelkového večera a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Mimo spravodajstva a športu mu tiež patrí status doposiaľ divácky najúspešnejšieho programu od začiatku roka.

V hlavnej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 13-55 dosiahla prvá epizóda Zrady fantastický rating 9,8 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30,3 %. Konkurenčná zábavná šou Inkognito na TV Joj výrazne zaostala s viac než trojnásobne nižším podielom na trhu iba 10,0 % v rovnakej cieľovej skupine. Priamy prenos eventu Športovec roka 2023 oslovil na Jednotke RTVS len 6,5 % divákov pri obrazovkách.

Doslova herecký koncert Kláry Issovej a Milana Ondríka pritiahol k obrazovkám celkovo 589-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania atraktívna seriálová novinka zasiahla až 706-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Na konte už má aj prvé mimoriadne pozitívne novinárske recenzie a fantastickej odozve sa teší tiež v komentároch a diskusiách na sociálnych sieťach.