MS v hokeji 2023: Zápas Slovenska so Švajčiarskom sledovalo vyše 900-tisíc divákov

Hokejové majstrovstvá lákajú k televíznym obrazovkám RTVS státisíce divákov. Najväčším diváckym ťahákom sú zápasy slovenskej reprezentácie. Vo štvrtok 18. mája si duel Slovenska so Švajčiarskom pozrelo na :Športe až 919.000 divákov a stal sa celkovo najsledovanejším televíznym programom dňa. Na webe rtvs.sk dosiahol zápas vyše 300-tisíc pozretí. Hokejoví fanúšikovia si však nenechávajú ujsť ani zápasy ďalších tímov na majstrovstvách.

Vo štvrtok večer si zápas slovenskej reprezentácie so Švajčiarskom na MS 2023 v hokeji na :Športe nenechalo ujsť až 919.000 divákov pri trhovom podiele 43,9 % v cieľovej skupine 12+ a na webe dosiahol zápas 333.652 pozretí. V cieľovej skupine 12-54 dosiahol športový prenos podiel na trhu až 56,6 % a stal sa najsledovanejším televíznym programom dňa. Popoludňajší hokejový duel Českej republiky so Slovinskom si pozrelo 219.000 divákov pri trhovom podiele 21,4 % v univerzálnej cieľovej skupine a v danom čase bol taktiež najsledovanejším televíznym programom.

V utorok sa stal najsledovanejším zápasom na MS v hokeji popoludňajší duel Slovinska s Nórskom (138.000 divákov, shr 12,4 %). Divákov zaujal aj zápas Švajčiarsko – Kazachstan (126.000 divákov, shr 6,8 %) a Dánsko - Rakúsko (94.000 divávov, shr 5,8 %).

V stredu najviac divákov zaujal popoludňajší hokejový zápas Lotyšska s Nórskom, ktorý si pozrelo 196.000 divákov pri trhovom podiele 17,6 % v univerzálnej cieľovej skupine. K obrazovkám prilákali hokejových fanúšikov aj zápas Kanada – Kazachstan (131.000 divákov, shr 7 %) a USA – Rakúsko (88.000 divákov, shr 5,5 %).

RTVS bodovala u divákov aj programom na Jednotke. V stredu sa najsledovanejším televíznym programom v prime-time stala obľúbená detektívna séria Vraždy v Mulhouse, ktorú sledovalo 301.000 divákov pri trhovom podiele 16,4 % v cieľovej skupine 12+. Vo štvrtok sa v silnej konkurencii hokeja druhou najsledovanejšou reláciou v prime-time stala šou Hit roka, ktorú si pozrelo 187.000 divákov pri trhovom podiele 8,5 % v univerzálnej cieľovej skupine.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA