Koniec prohibície oslávil výrobca českého Fernetu celostránkovým inzerátom na titulke SME.
Denník SME vyšiel opäť s takmer celostránkovou reklamou na titulnej strane denníka. Pred niekoľkými týždňami to bola biela titulka ako reklama na katalóg Ikea. Dnes je to žltá reklama oslavujúca koniec prohibície. Na inzeráte je fľaša Fernetu aj s citrónom s nápisom Obdobie sucha sa skončilo! Jednotka na Slovensku je späť! Reklama spoločnosti Stock Plzeň – Božkov dala na titulku aj odkaz na stránku www.pisrozumom.sk.
Koniec prohibície oslávila v Českej republike pred dvomi týždňami podobným spôsobom aj spoločnosť Rémy Cointreau, ktorá mala na titulkách českých novín MF Dnes a Lidové noviny inzerát, ktorý pripomínal smútočné parte. Pod hlavičkou novín bola čierna reklama s logom firmy Jägermeister. Pod logom bol nápis „kein Hegermeister" s doplnením „už ani kapku prohibice!"
Kampaň spoločnosti Stock Plzeň-Božkov prichádza oneskorene týždeň po skončení zákazu predaja českého alkoholu na Slovensku.
Kým v minulosti boli takéto celostránkové inzeráty zriedkavé, dnes sa titulná strana novín stáva bežným reklamným nosičom, ako akákoľvek iná strana denníka, len za výrazne vyššiu cenu.