Najviac divákov minulý týždeň mali Televízne noviny Markízy. Z nespravodajských relácií sa najviac darilo relácií V siedmom nebi na JOJ.
Zdá sa, že relácia o plnení snov priťahuje pozornosť divákov bez ohľadu na televíziu. V siedmom nebi na JOJ malo podľa údajov PMT/TNS v nedeľu 781 tisíc divákov, čím sa relácia stala minulý týždeň v kategórii 12+ najsledovanejším nespravodajským programom a predstihla v počte divákov (ale len tesne) Markizácke Búrlivé víno (779 tisíc).
Medzi najsledovanejšie nespravodajské relácie na JOJ sa tento týždeň zaradil francúzsky akčný film Lockout: Útek z MS-1, ktorý JOJ vysielala v sobotu, Súdna sieň, Nové bývanie, Panelák a film Oceľová päsť. Okrem V siedmom z neba sa však ani jednej z týchto relácií nepodarilo prekročiť hranicu 400 tisíc divákov.
Na Markíze ako tradične čísla prinášali pôvodné formáty Búrlivé víno, Farma, Chlapi neplačú, všetko relácie, ktoré sledovalo výrazne viac ako 400 tisíc divákov.
Na STV hranicu 400 tisíc divákov prekonala Pošta pre teba, ktorá je tradične najsledovanejším programom na RTVS, Milujem Slovensko a tesne pod touto hranicou ostali Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou.
Z pohľadu podielu na trhu patrila minulý týždeň prvá priečka tradične Markíze, nasledovala JOJ a potom Jednotka. Zaujímavosťou je, že Dvojku, ak nevysiela exkluzívny športový prenos, už bežne predbiehajú takmer všetky menšie televízie Markízy a JOJ.