Kuchárska reality šou Na nože prekonáva jeden rekord za druhým, konkurencii nedala najmenšiu šancu

Najsledovanejším seriálom na trhu sa za stredu stal podvečerný divácky hit Mama na prenájom, celkovo najviac divákov si pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny.

Kuchárska reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, si získava čoraz viac divákov a prekonáva jeden rekord za druhým. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát stal jednoznačnou prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 hod. a suverénne tak porazil konkurenčný seriál Hranica na TV Joj.

V hlavnej, komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 sa štvrtá epizóda Na nože stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď si pripísala doposiaľ rekordný rating 8,0 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 28,4 %. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol o 2,8 percentuálneho bodu. Konkurenčný seriál Hranica na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostal s podielom na trhu iba 15,7 % v cieľovej skupine 12-54.
Premiérovú epizódu o reštaurácii Na Trojici v Banskej Štiavnici si vychutnalo doposiaľ rekordných 370-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 24-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 548-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Podvečerný seriálový hit Mama na prenájom si v stredu v cieľovej skupine 12-54 pripísal ďalší výborný rating 6,5 % a trhový podiel 24,9 %. Včerajšiu epizódu si vychutnalo celkovo 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla až 486-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Mama na prenájom na diaľku porazila večerný seriál Hranica na TV Joj a stala sa tak za stredu divácky najúspešnejším seriálom na trhu v oboch hlavných cieľových skupinách.

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si v stredu pozrelo hlavnú spravodajskú reláciu TV Markíza Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali výborný rating 8,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,2 %. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 519-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, dosah však Televízne noviny mali až na 816-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,7 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 32,2 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Reach je uvedený s podmienkou tri minúty a viac. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA