Dunaj porazil Nemocnicu, JOJ nedala šancu ani Mama na prenájom

Celkovo najviac divákov v oboch hlavných cieľových skupinách si vo štvrtok pozrelo večerné spravodajské relácie Televízne noviny a Počasie.

 

Dobový romantický seriál Dunaj, k vašim službám sa na obrazovkách televízie Markíza teší čoraz väčšiemu úspechu a na konte má ďalší rekord. Vo štvrtok 2. februára 2023 sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a porazil tak konkurenčný seriál Nemocnica na TV Joj.

Včerajšia ôsma premiérová epizóda Dunaja v kľúčovej, obchodne najdôležitejšej cieľovej skupine 12-54 zvíťazila so skvelým ratingom 7,4 % a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 24,6 %, pričom obsadila tretie miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V porovnaní s utorkovou epizódou si atraktívna seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej stúpol až o 3,4 percentuálneho bodu.

Celkovo včera Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 29-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 621-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Výborný výkon zaznamenal tiež podvečerný seriálový hit Mama na prenájom, ktorý si vo štvrtok pripísal výborný rating 6,7 % a nadpriemerný trhový podiel 27,5 % v cieľovej skupine 12-54, pričom v rebríčku sledovanosti taktiež predstihol aj večerný seriál Nemocnica na TV Joj. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 48,5 %.

Ďalšie príbehy sympatických hlavných hrdinov si vo štvrtok vychutnalo celkovo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 511-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia TV Markíza Televízne noviny. V reklamne

podstatnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenali excelentný rating 8,2 % a nadpriemerný trhový podiel 30,9 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si nenechalo ujsť 512-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom zasiahol dokonca až 825-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Druhé miesto obsadila taktiež v oboch hlavných cieľových skupinách nasledujúca relácia Počasie (rating 7,8 % / share 28,0 % v CS 12-54), ktorú si pozrelo 487-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Markíza nedala konkurencii šancu ani s popoludňajšími programami Rodinné prípady (rating 3,3 % / share 22,0 % v CS 12-54), Prvé Televízne noviny (rating 4,4 % / share 25,3 % v CS 12-54) a Reflex (rating 4,0 % / share 20,5 % v CS 12-54). Konkurenčná TV Joj výrazne zaostala s reláciami Nákupné maniačky (share 11,5 % v CS 12-54), Top Star (share 8,3 % v CS 12-54) a Riskuj! (share 12,2 % v CS 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI) bola vo štvrtok v komerčne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 30,8 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 33,0 %).
Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA