Sestričky zvíťazili nad štartom novej série seriálu Za sklom

Sestričky zvíťazili nad štartom novej série seriálu Za sklom Foto: Markíza

Najsledovanejším programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie, podvečer tradične patril mimoriadne populárnemu rodinnému seriálu Oteckovia.

Úspešný seriál z nemocničného prostredia Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza naďalej teší vysokému diváckemu záujmu. Piata premiérová epizóda 2. série sa v utorok, 1. októbra 2019, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli Sestričky nadpriemerný rating 8,8 % a trhový podiel 24,7 %, pričom výrazne porazili programy konkurencie. Štart novej série kriminálneho seriálu Za sklom zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17,0 % a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,7 %.

Ďalšie zaujímavé príbehy štvorice sympatických zdravotných sestier a ich pacientov si nenechalo ujsť celkovo 440-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Sestričky si obzvlášť obľúbili mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 42,0 %. Výborne sa darilo aj nasledujúcej reality šou Farma, ktorá si pripísala rating 6,4 % a trhový podiel 26,2 % v cieľovej skupine 12-54.

Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stala relácia Počasie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenala vysoko nadpriemerný rating 9,8 % a trhový podiel 30,2 %. Aktuálne informácie o počasí si na Markíze nenechalo ujsť 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Skvelé výsledky sledovanosti zaznamenali aj ďalšie spravodajské relácie Televízne noviny (rating 8,2 % / share 28,7 % v CS 12-54) a Športové noviny (rating 7,9 % / share 24,4 % v CS 12-54).
Podvečernému vysielaniu aj v utorok kraľoval rodinný seriál Oteckovia, v cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 7,2 % a trhový podiel 34,8 %, pričom uzavrel päticu najsledovanejších programov dňa. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 14,3 %. Najobľúbenejší slovenskí oteckovia pritiahli k obrazovkám 363-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 silným trhovým lídrom celodenne (share 32,4 %) aj v prime-time 19:00-23:00 (share 31,8 %).

Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. Zdroj dát: PMT/KANTAR MEDIA