Billa má akciu s plyšovými hračkami - Vitošmi, pozrite, ako ich môžte získať

06.09.2019 16:44 | Tlačové správy | TS Billa

BILLA pripravila na začiatok nového školského roka novú vernostnú kampaň Vitoši, ktorou chce osloviť predovšetkým deti a ich rodičov. Nenútenou formou prostredníctvom milých plyšových hračiek chce zvýšiť u detí obľúbenosť lokálneho ovocia a zeleniny. Takto úplne prirodzene BILLA nadväzuje na predchádzajúcu kampaň Farmári – V čerstvosti sa vyznáme, ktorá podporovala čerstvé, chutné a kvalitné ovocie a zeleninu priamo od slovenských farmárov.

„Osveta zdravého životného štýlu od ranného veku je veľmi dôležitá a my v Bille veríme, že tak ako si deti obľúbia plyšové hračky, zaradia ovocie a zeleninu do svojho jedálnička aj tie deti, ktoré to doteraz odmietali,“ hovorí marketingová riaditeľka BILLA Denisa Pernicová. Ako dodáva, novým vernostným programom chce BILLA osloviť predovšetkým mladé rodiny s malými deťmi. Za ich vernosť ich BILLA odmení v podobe krásnych hračiek, na ktoré už teraz dostáva veľmi pozitívnu spätnú väzbu. Celá sada Vitošov pozostáva zo šiestich plyšových hračiek – jahody, hrušky, tekvice, karfiolu, mrkvy a hríbika. V novom TV spote plyšáci tancujú a spievajú pieseň v oddelení ovocia a zeleniny a pozývajú zákazníkov do Billy.

Za každých 5 eur hodnoty nákupu v predajniach BILLA zákazník získa jednu nálepku. Za 20 nálepiek nalepených na hracej karte si zákazník môže zakúpiť jedného Vitoša za akciovú cenu 1,99 eur. Body navyše môžu zákazníci získať aj za nákup vybraných produktov označených v akciovom letáku. Zákazník si však môže plyšákov zakúpiť aj bez účasti na promoakcii. Pôvodná cena bez zbierania nálepiek je 9,99 eur.

Súčasťou novej komunikačnej kampane sú TV, rádio, web, sociálne siete, printy, OOH, letáky, Rádio Max na predajniach BILLA a samozrejme instorová komunikácia. Kampaň nového vernostného programu pripravila agentúra Mark4.

Šesticu plyšových hračiek nájdu zákazníci v špeciálnych stojanoch na viditeľnom. Akcia s Vitošmi trvá od 4. septembra do 29. októbra 2019 alebo do vypredania zásob.

pošli na vybrali.sme.sk


Polícia rozbila gang organizujúci podvody pri sledovaní TV

1. Polícia rozbila gang organizujúci podvody pri sledovaní TV

Polícia v niekoľkých európskych krajinách rozbila skupinu, ktorá organizovala podvody pri sledovaní obsahu platených televíznych kanálov.

Internet zaplavila nová výzva, pridávajú sa k nej policajti, hasiči, záchranári z celého sveta (FOTO)

2. Internet zaplavila nová výzva, pridávajú sa k nej policajti, hasiči, záchranári z celého sveta (FOTO)

Na sociálnych sieťach sa šíri nové šialenstvo, výzva #Tetrischallenge, ku ktorej sa pridávajú policajti, záchranári a ďalšie bezpečnostné zložky, ktoré zverejňujú fotky svojich áut a ich obsahu.

Pripravuje sa televízny seriál Pán prsteňov, na Novom Zélande sa už tešia (VIDEO)

3. Pripravuje sa televízny seriál Pán prsteňov, na Novom Zélande sa už tešia (VIDEO)

Televízny seriál na motívy románu Pán prsteňov britského spisovateľa J.R.R. Tolkiena sa bude natáčať na Novom Zélande, kde vznikla aj rovnomenná úspešná filmová trilógia režiséra Petra Jacksona.

Reportéri bez hraníc žiadajú Zuzanu Čaputovú, aby vetovala tlačový zákon

4. Reportéri bez hraníc žiadajú Zuzanu Čaputovú, aby vetovala tlačový zákon

Reportéri bez hraníc (RSF) zverejnili vyhlásenie, v ktorom naliehajú na slovenskú prezidentku, aby nepodpísala pozmeňujúce a doplňujúce návrhy tlačového zákona, ktoré v utorok prijal parlament, pretože by slovenským politikom poskytli automatické právo na odpoveď v médiách, ak by uvedené správy boli „nepravdivé alebo zavádzajúce“.

Poštová banka má vlastnú kolekciu oblečenia: Dobro sa nosí (FOTO)

5. Poštová banka má vlastnú kolekciu oblečenia: Dobro sa nosí (FOTO)

Poštová banka spustila predaj vlastnej kolekcie oblečenia pod názvom Dobro sa nosí. Celý výťažok z  predaja poputuje na dobrú vec. Záujemcovia ju nájdu v predajni Nosene a kúpou kúskov z tejto kolekcie sa aj oni stanú nositeľmi dobra.

Poľsko sa vo svete promuje fotografiami Prahy (FOTO)

6. Poľsko sa vo svete promuje fotografiami Prahy (FOTO)

Poľsko si najalo americkú reklamnú agentúru, ktorá jeho krásy propagovala prostredníctvom fotografií z Prahy. Poľská národná nadácia zaplatila americkej agentúre White House Writers Group (WHWG) podľa poľského portálu onet.pl 5,5 milióna dolárov.

Novinár bol zatknutý po tweete, ktorým urazil políciu

7. Novinár bol zatknutý po tweete, ktorým urazil políciu

Chorvátsky novinár spravodajského portálu Index.hr bol zatknutý a prepustený s pokutou za údajnú urážku chorvátskej polície na twitteri. Kvôli ďalšiemu vyjadreniu na tejto sociálnej sieti čelí obvineniu, že sa dotkol cítenia Chorvátov, informovali miestne médiá.

Parlament zrušil koncesionárske poplatky pre časť obyvateľov. Pozrite sa pre koho a od kedy

8. Parlament zrušil koncesionárske poplatky pre časť obyvateľov. Pozrite sa pre koho a od kedy

Parlament dnes schválil novelu zákona, ktorou zrušil koncesionárske poplatky pre dôchodcov, ľudí v hmotnej núdzi a pre zdravotne postihnutých.

Internet by sme deťom nemali zakazovať.  Mali by sme ich učiť používať ho správne

9. Internet by sme deťom nemali zakazovať. Mali by sme ich učiť používať ho správne

Internet sa veľmi rýchlo stal neoddeliteľnou súčasťou života dospelých, ale aj tínedžerov a detí. Tie si bez online pripojenia nevedia predstaviť svoj deň. Internet sa už od útleho detstva stáva ich primárnym zdrojom informácií, ale aj hlavným sprostredkovateľom sociálneho kontaktu s rovesníkmi. Nadácia Orange vo svojom grantovom programe e-Školy pre budúcnosť upozorňuje na potrebu zabezpečiť žiakom potrebné zručnosti a skúsenosti nevyhnutné pre spoločenské a pracovné prostredie 21.storočia.

Orange spúšťa globálnu komunikačnú kampaň na podporu rozumného a bezpečného používania digitálnych technológií (VIDEO)

10. Orange spúšťa globálnu komunikačnú kampaň na podporu rozumného a bezpečného používania digitálnych technológií (VIDEO)

Orange v týchto dňoch spúšťa aj na Slovensku globálnu kampaň, ktorá sa zaoberá rozumným a bezpečným používaním digitálnych technológií. 

Najčítanejšie