FLEMA Media Awards sú rozdané. Kto sa stal agentúrou desaťročia?

FLEMA Media Awards sú rozdané. Kto sa stal agentúrou desaťročia? Foto: Flema.cz

Víťazi 10. ročníka súťaže FLEMA Media Awards, ktorá oceňuje najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku, sú už známi.

 

 

V piatich kategóriách zvíťazili české kampane a iba v jednej slovenská. Okrem toho sa udeľovali aj ceny pre agentúry desaťročia zvlášť pre Česko a zvlášť pre Slovensko.

FLEMA Media Awards 2015 - víťazi

Najlepšie využitie TV
Jägermeister - Nehejtuj, fandi ako meister / Kaspen / Jung von Mat (cz)

Najlepšie využitie digitálnych médií
AXE - Etiketa 20. storočia / PHD (cz)

Najlepšie využitie OOH
Volkswagen - Hovoriace Golf Sportsvan / Kaspen / Jung von Matt (cz)

Najlepšie využitie rádia
BeBe Dobré ráno - Ranné víťazstvo / Carat Czech Republic & Slovakia (cz + sk)

Najlepšia kampaň
Vodafone Czech Republic - Stroskotanci na D1 / OMD Czech (cz)

Najlepšia malá kampaň
RWE Gas - hrejivý Vánoce / Starmedia Co. (sk)

Grand Prix
Vodafone Czech Republic - Stroskotanci na D1 / OMD Czech (cz)

Inovatívny zadávateľ

1. miesto - Vodafone Czech Republic
2. miesto - Mondelēz International
3. miesto - Volkswagen

Inovatívna agentúra

1. miesto - Kaspen / Jung von Matt
2. miesto - OMD Czech
3. miesto - PHD ČR

Grand Prix, ktorá sa udeľuje víťazovi jednej z kategórií, ktorý v prvom kole hodnotenia získal od porotcov najviac bodov, získala agentúra OMD Czech s kampaňou Vodafone Czech Republic - Stroskotanci na D1.

K 10. výročiu súťaže boli udelené aj špeciálne ocenenia Slovenská agentúra desaťročia a Česká agentúra desaťročia. Na Slovensku ju získala Starmedia a v Česku mediálna agentúra Starcom MediaVest Group.

FLEMA Media Awards - agentúra desaťročia

Slovenská agentúra desaťročia

1. miesto - Starmedia
2. miesto - MEC Slovakia
3. miesto - digita.sk

Česká agentúra desaťročia

1. miesto - Starcom MediaVest Group
2. miesto - MediaCom Praha
3. miesto - MEC Czech

Súťaž FLEMA je vyhlasovaná spoločnosťou FLEMEDIA, oceňuje ako prihlasovateľov, tak aj zadávateľov. Prihlásiť kampaň do súťaže mohol ktokoľvek, kto sa podieľal na jej vzniku (mediálna agentúra, reklamná agentúra, zadávateľ reklamy, médium, atď.). Prihlásené mohli byť práce, ktoré boli realizované na českom alebo slovenskom trhu v období od 1. januára 2014 do 30. júna 2015.