Najviac viditeľná bola reklama Slovenskej sporiteľne

Najviac viditeľná bola reklama Slovenskej sporiteľne Reprofoto

Agentúra GfK zisťovala, ktorú reklamu si diváci najviac všimli.


V treťom štvrťroku 2015 bolo vo vysielaní nasadených 24 kampaní od 12 bánk. „Komunikačná aktivita bánk sa v 3. štvrťroku oproti rovnakému sledovanému obdobiu minulého roka mierne znížila," hovorí Július Filo, Sector Leader, Financial and Technology Services, GfK Slovakia.

Počas 3. kvartálu bola, tak ako aj v predchádzajúcich štvrťrokoch, najviac viditeľná reklama Slovenskej sporiteľne. Na nejakú reklamu Slovenskej sporiteľne si spomenulo 47 percent obyvateľstva. Vyše jedna tretina (35 percent) ľudí si ešte spomenulo na reklamu VÚB banky.

Z celkového pohľadu sa najúspešnejšou kampaňou 3. štvrťroka 2015 stala kampaň Poštovej banky na lepšie splátky, ktorú ľudia výborne priradili ku značke banky, výborne komunikovala benefity propagovaného produktu a mala aj vysokú podporenú znalosť, píše spoločnosť GfK Slovakia, ktorá monitoruje efektivitu televíznej reklamy bánk a ponuky ich produktov a služieb v prieskume GfK Banking ATS.