Televízia Fox požiadala o cenzúru spotu so Scarlett Johansson

Televízia Fox požiadala o cenzúru spotu so Scarlett Johansson

Spoločnosť SodaStream musela spot so známou herečkou prerobiť. Necenzurované verzia sa šíri rýchlejšie.

 


Niet lepšieho marketingového ťahu pre kampaň, ako informácia, že veľká televízia ju odmietne.
Nová kampaň s názvom Sory Coke and Pepsi odmietla v pôvodnej verzii odvysielať americká stanica Fox.

Značka SodaStream má už tradične kampaň, ktorá vychádza z myšlienky súperenia s najväčšími výrobcami sýtených nápojov na svete – firmou Coca Cola a Pepsi.

Marketingovou udalosťou spoločnosti je spot, ktorý sa vysiela počas priameho prenosu 47. finále amerického futbalu Super Bowl, v nedeľu 2. februára. Reklamný spot SodaStream sa objaví počas štvrtej štvrtiny tohto zápasu.

Hlavnou hrdinkou spotu je herečka Scarlett Johansson. Televízna stanica Fox odmietla odvysielať spot, dôvodom však neboli žiadne neprístojné pózy, alebo vulgarmizmy ale jedna veta. Herečka popíjajúca sódu so slamkou na konci povie: "Prepáčte, Cola a Pepsi!"

Sponzorom známej americkej športovej šou je aj Pepsi. Poslednú vetu musela spoločnsoť pre Fox vystrihnúť. Šéf Soda Stram Daniel Birnbaum to pre USA TODAY kritizoval. Nevidí nič zlé, ak sa reklame firma spomína konkurenciu. Prístup televíznej stanice prirovnal k pomerom v Číne.

Odporúčame aj: Útok na Pepsi a Coca Cola nepešiel

Minulý rok reklamu na SodaStram odmietla vysielať stanica CBS.

Pôvodná neupravená verzia spotu: