Zmeň banku, zmeň svet. Choose your revolution! Odkazuje študentom raper Vec v novej kampani 365.bank Reprofoto 365.bank

Zmeň banku, zmeň svet. Choose your revolution! Odkazuje študentom raper Vec v novej kampani 365.bank

13.09.2019 12:17 | Reklama | PR

Poukazovanie na klimatické zmeny, boj proti fast fashion, zhromaždenia na námestiach... Spoločným menovateľom všetkých revolučných aktivít sú mladí ľudia. Oni sú mnohokrát zodpovednejší voči svetu ako ich rodičia, ktorí pod tlakom povinností na mnoho vecí rezignovali. Mladí sú často zodpovednejší ako dospelí. Preto by nemali mať „detský účet“, zaslúžia si mať svoj účet navždy zadarmo. Taký je odkaz 365 banky v jej prvej kampani zameranej na študentov.

 

„Naša generácia a generácie pred nami sú zodpovedné za stav sveta, ktorý odovzdávame mladším. 365-ka je bezpapierová banka, v rámci nášho 365.labb sme zaviedli koncept zero-waste a plánujeme podporovať aj ďalšie ekologické aktivity. Uvedomujeme si však, že tí, ktorí majú reálnu šancu tento svet zmeniť, sú práve mladí ľudia. Preto s nimi nezaobchádzame ako s deťmi a neposkytujeme im dočasné výhody limitované vekom, školou či potvrdeniami. Považujeme to za samozrejmosť a zároveň je to najmenej, čo ako banka môžeme pre mladých ľudí urobiť,“ vysvetľuje podstatu novej kampane Juraj Šnirc, head of 365.marketing.

Revolúcia v spoločnosti rovnako ako revolúcia v bankovníctve nepotrebuje súhlas rodičov. Preto si môžu študenti v 365.bank otvoriť účet od 16 rokov doživotne, bez účasti rodičov a bez potvrdenia o škole. Samozrejme, v appke, bez čakaní, bez papierov, pretože rovnako ako oni sami, je ecofriendly aj ich banka.

A čo po škole? Koniec školských čias nemusí znamenať koniec účtu zadarmo. Rozhodne nie, pokiaľ ide o účet v 365. Majú ho navždy zadarmo nielen študenti, ale všetci bez rozdielu a bez ohľadu na vek.

Kampaň 365.bank je nasadená v online priestore, na sociálnych sieťach a v OOH. Je zameraná primárne na študentov stredných a vysokých škôl.

 

Vizitka kampane

Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Dominika Múdra, Vladimír Lefik
Art Director: Jana Malatincová, Simona Machálová
Copywriter: Martin Motáček, Patrícia Al-Hadi
Account Manager: Michal Kopriva
Produkcia: JOJ Production - Katarína Kintlerová



Škoda Auto Slovensko má nového šéfa marketingu

Škoda Auto Slovensko má nového šéfa marketingu

Od júla 2020 nastáva zmena v top manažmente spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Domček deduška Večerníčka zrekonštruujú a premiestnia (VIDEO)

Domček deduška Večerníčka zrekonštruujú a premiestnia (VIDEO)

Očakávaná obnova a rekonštrukcia národnej kultúrnej pamiatky známeho domčeka deduška Večerníčka sa začala 6. júla 2020.

O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku. Od prvého momentu sa s vami bude rozprávať zamestnanec linky a nie automat (VIDEO)

O2 poľudštilo svoju zákaznícku linku. Od prvého momentu sa s vami bude rozprávať zamestnanec linky a nie automat (VIDEO)

O2 sa rozhodlo radikálne zmeniť zážitok, s akým sa zákazník najčastejšie stretáva pri volaní na zákaznícke linky. Preto v týchto dňoch pristúpilo k vypnutiu prednahratých hlášok, ktoré slúžili na navigovanie zákazníka a prináša priame spojenie so zamestnancom zákazníckej linky  už od začiatku hovoru. Zákazník tak po novom nebude musieť počúvať vopred nahraté dlhé zoznamy možností ani zadávať žiadne čísla v menu, ale hneď po vytočení čísla 949 je privítaný a spojený s najbližším voľným asistentom.

Začal proces, v ktorom herec Depp žaluje bulvárny denník

Začal proces, v ktorom herec Depp žaluje bulvárny denník

S čiernou šatkou zakrývajúcou ústa a nos dnes prišiel na súd v Londýne hrdina Pirátov z Karibiku a hollywoodsky herec Johnny Depp.

VÚB banka má novú kampaň s Petrou Polnišovou aj Evou Večerovou (VIDEO)

VÚB banka má novú kampaň s Petrou Polnišovou aj Evou Večerovou (VIDEO)

VÚB banka začiatkom júla spustila novú kampaň s názvom „Čo je v rodine to sa počíta“, ktorá sa odohráva v prostredí rodiny a susedov.

EÚ musí bojovať s nenávisťou na internete spoločne, povedala podpredsedníčka EK

EÚ musí bojovať s nenávisťou na internete spoločne, povedala podpredsedníčka EK

Európska únia potrebuje záväzné spoločné pravidlá, ktoré by prinútili internetové sociálne siete aktívne bojovať proti nenávistným prejavom a zároveň rešpektovať slobodu prejavu.

Špeciálna verzia festivalu – Nádych s Atmosférou – bude a až trikrát

Špeciálna verzia festivalu – Nádych s Atmosférou – bude a až trikrát

Výnimočné situácie si žiadajú výnimočné riešenia. Preto sa organizátori festivalu Atmosféra, ktorý sa koná v prekrásnom prostredí viníc neďaleko Hontianskych Nemiec, rozhodli priniesť festival k návštevníkom aj tento rok – avšak v komornejšej verzii s dôrazom na bezpečnosť. Miniséria podujatí Nádych s Atmosférou ovládne atmosférickú lúku v auguste 2020 dokonca trikrát!

RTVS prinesie seriálový hit Babylon Berlín (VIDEO)

RTVS prinesie seriálový hit Babylon Berlín (VIDEO)

Od pondelka 6. júla sa na obrazovky RTVS vráti populárny výpravný seriálový hit z dielne HBO - Babylon Berlín. RTVS odvysiela vždy dva diely za sebou každý pondelok o 22:00 na Dvojke.

Kníhkupecká sieť Panta Rhei má nového šéfa

Kníhkupecká sieť Panta Rhei má nového šéfa

Od 1. júla 2020 došlo k zmene vo vedení v spoločnosti Panta Rhei.

Automatické hlášky nahradili asistenti a asistentky, ohlasuje O2 v reklame (VIDEO)

Automatické hlášky nahradili asistenti a asistentky, ohlasuje O2 v reklame (VIDEO)

O2 sa rozhodla zmeniť komunikáciu so zákazníkmi.

Najčítanejšie