Sajfa, Verešová, youtuberi a mrzuté mačky sa nečakane stretli v jednej obývačke

Sajfa, Verešová, youtuberi a mrzuté mačky sa nečakane stretli v jednej obývačke Foto: O2

Nový kreatívny spot propagujúci O2 Internet doma ukazuje, ako jednoducho a pohodlne viete nasťahovať celý internet do svojej obývačky.

 

Moderátor Sajfa, modelka Andrea Verešová, youtuberi Lukáš Frlajs a Matej Zrebný, zopár mačiek, postáv z počítačových hier, beauty blogeri a kapela, títo všetci sa odrazu nahrnuli do obývačky prekvapeného páru.

Všetci sa stretnú s jediným cieľom, ukázať neobmedzenosť a pohodlnosť využívania produktu O2 Internet na doma dostupného už pre vyše 93% obyvateľstva Slovenska.

V novom spote na produkt O2 Internet na doma sa objaví v jednej obývacej izbe rodinného domu to najpozeranejšie zo sveta slovenského internetu: napríklad úspešný vloger a moderátor Sajfa, youtuberi Matej Zrebný a Lukáš Frlajs, či modelka Andrea Verešová. Popri nich sa v obývačke prechádzajú postavy z počítačových hier, hudby stvárnenej skupinou Says, či vedci, extrémne športy, beauty blogeri, workoutové cvičenia a mnoho iného.

„Vizuálna zmes obrazov a udalostí, ktorá takýmto spôsobom vznikla, má znázorňovať to, že si zákazník takto môže „nasťahovať celý internet k sebe domov, priamo do obývačky,“ vysvetľuje koncept Head of Marketing Communication O2 Lucia Petrášová.

„Cieľom spotu je pritom vyzdvihnúť parametre O2 Internetu na doma, ktorý je dostupný už pre viac ako 93% obyvateľstva Slovenska, a to jeho neobmedzenosť a pohodlnosť využívania,“ dodáva Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.

Nápad na vtipný spot zo života internetu skrsol v hlave tímu reklamnej agentúry TRIAD, ktorý na realizácii spolupracoval s agentúrou Oliver Agency.

„Keď sme dostali zadanie na pevný O2 Internet na doma, veľmi rýchlo sme sa dostali k nápadu, ktorý nás strašne bavil. Povedali sme si: poďme naozaj nasťahovať celý internet k niekomu domov. Od youtuberov, cez mrzuté mačky, herné postavy až po hudbu a krásne ženy,“ povedal copywriter Matúš Hliboký z TRIADu.

„Veľmi nás potešilo, že klient sa nielen zasmial pri prezentácii, ale dal tomuto projektu aj zelenú. Výzvou bolo urobiť video tak, aby bolo čo najpestrejšie a zároveň, aby dokázalo osloviť aj cieľovku staršiu ako sú násťroční fanúšikovia youtuberov“, doplnil kreatívny riaditeľ Vlado Kurek.

Vizitka kampane:

TRIAD Advertising v spolupráci s Oliver Agency Central Europe
Chief Creative & Strategy director: Martin Woska
Creative director: Vlado Kurek
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Graphic designer: Adam Majko, Marek Barančík
Account manager: Zuzana Bosmanová
Produkcia: Vertigo
Réžia: Lukáš Kodoň

Pozrite sa, ako kampaň vznikala, a jej výsledok: