Upratovačky O2 rozoberajú, čo sa deje vo vnútri firmy

Upratovačky O2 rozoberajú, čo sa deje vo vnútri firmy Reprofoto O2

Kedy kto chodí do práce? Koľko v robote pretelefonuje? A prečo zamestnanci furt jedia banány a hrozno? Alebo kde bol súčasný generálny riaditeľ, keď si ho predtým vo firme nevšimli?


Tak nad týmito otázkami sa zamýšľajú dlhoročné upratovačky spoločnosti O2 vo videu, ktoré je súčasťou novej nezvyčajnej kampane operátora.

Hlavnými postavami kampane sú tri dlhoročné upratovačky, ktoré sa starajú o poriadok v office operátora.

Dámy hovoria o svojej práci, o tom, ako by ju aj radi vymenili - napríklad za pobyt na pláži - ale nedá sa, ale aj o tom, ako to u nich vyzerá.

Video je súčasťou novej HR kampane operátora, ktorú pripravila agentúra Oliver Agency, a objavovať sa bude hlavne na kariérnych portáloch, či sociálnych sieťach, ale aj na kariérnom webe O2: www.o2.sk/kariera-

Autentické upratovačky počas rozprávania predstavujú pracovné prostredie firmy, ale aj benefity, akými sú napríklad práca z domu, flexibilný pracovný čas, preplácanie PN, školenia či platené voľno nad rámec dovolenky vo forme O2 Prázdnin.

„Chceli sme ľuďom ukázať, že nie sme len dynamický a férový operátor, ale aj moderná spoločnosť a perspektívny zamestnávateľ. Vyznačujeme sa unikátnou firemnou kultúrou, v rámci ktorej si napríklad všetci tykáme, dokonca aj s generálnym riaditeľom. Vzťahy na pracovisku sú aj vďaka tomu veľmi otvorené a priateľské,“ hovorí v tlačovej správe riaditeľka ľudských zdrojov O2 Mária Rapanová.

Cieľom videa je podľa nej okrem prostredia predstaviť aj benefity, ktoré firma ponúka svojim zamestnancom. Medzi najobľúbenejšie patria napríklad O2 Prázdniny, platené voľno nad rámec zákona, flexibilný pracovný čas, preplácanie PN až do 1 mesiaca, možnosť práce z domu a príležitosť absolvovať rôzne externé a interné školenia, či Mindpark - startup inkubátor pre zamestnancov O2 s cieľom motivovať ich a podporovať rozvoj ich kreatívnych nápadov.

 Vizitka kampane:

Agentúra: Oliver Agency
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec
Art director: Jakub Reken
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš
Client service director: Tina Bineva
Account manager: Michaela Ostricová
Produkcia: JOJ PRODUCTION s.r.o.
Réžia: Kristína Herczegová