Nová kampaň SND je postavená na vášní tanečníkov baletu

Nová kampaň SND je postavená na vášní tanečníkov baletu Foto: SND

Centrum marketingu SND spolu s vedením Baletu SND a tímom kreatívnych tvorcov prichádzajú s novou sezónov aj s netradičnou kampaňou s názvom Zaži skutočnú vášeň.

 


Kampaňou chcú docieliť, aby návšteva predstavení Baletu SND nebola vnímaná iba ako čiarka v zozname „spoločensky povinných návštev kultúrnych udalostí", ale aby bola výsledkom túžby po výnimočnom a kultivovanom zážitku so silnou dávkou emócie.

 

„DNA baletnej značky SND vytvárajú mladí umelci z 15 krajín sršiaci energiou, entuziazmom, vášňou. Vášňou vyvolať emóciu, zaujať jedinečnosťou, snahou búrať predsudky a stereotypy, ktoré sprevádzajú toto krehké umenie spojené s drinou, ale predovšetkým s nadšením a láskou, ktorú do tanca vkladajú tanečníci a kreatívne tímy tvorcov. Na týchto princípoch je založená dynamická imidžová kampaň Baletu SND," hovorí riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina.

Na imidžovej kampani spolupracovali Centrum marketingu SND, vedenie Baletu SND spolu s kreatívnou agentúrou Volis International a jej spolupracovníkmi. Kľúčový vizuál má podobu vyše 60 kombinácií a variácií. Hlavnými nástrojmi budú súčasné komunikačné spôsoby – sieť Google Display Network, ktorá umožňuje adresné cielenie na nových potenciálnych návštevníkov na internete, youtube, facebook, blogy, hovorí Martin Volek, strategy director agentúry Volis International.

Súčasťou kampane je aj spustenie novej webovej stránky www.zazivasen.sk, na ktorej sú informácie o programe, umelcoch i zákulisí. „Na uvedenej stránke na blogu sa môže svojimi názormi a postrehmi zapojiť každý, koho si získalo toto ušľachtilé tanečné umenie. Súčasťou prezentácie klasiky, moderného tanca i pôvodných diel budú aj súťaže," píše divadlo v tlačovej správe.