Heineken Slovensko má nového marketingového riaditeľa

Heineken Slovensko má nového marketingového riaditeľa Foto: Heineken Slovensko

Novým marketingovým riaditeľom Heineken Slovensko sa od 1. mája stal Robert Kubička. Jeho cieľom bude pokračovať v rozbehnutých úspešných aktivitách a  posilňovať dôveru spotrebiteľov v značky z portfólia spoločnosti. Na pozícii nahradil Ronalda Luptáka, ktorý viedol toto oddelenie od konca roku 2018 a svoj odchod oznámil vlani v októbri, informuje spoločnosť v tlačovej správe.

„Teší ma, že som dostal dôveru viesť marketingový tím lídra na slovenskom pivovarníckom trhu. Vnímam to ako výzvu a záväzok. Mojím cieľom bude nastaviť úspešnú marketingovú stratégiu pre celé portfólio značiek spoločnosti HEINEKEN Slovensko, prinášať inovácie a projekty, z ktorých budú mať radosť naši spotrebitelia. Uvedomujem si, že žijeme v ťažkých časoch a pre značky je nevyhnutné robiť zmysluplný marketing, ktorý nielen poteší, ale aj pomôže,“ povedal Kubička. „Aj naďalej chceme posilňovať pozíciu vlajkovej lode spoločnosti – obľúbenej slovenskej pivnej značky Zlatý Bažant, nadviazať na všetky jej doterajšie úspešné a oceňované kampane. Portfólio spoločnosti je však veľmi bohaté a pestré, preto nás rozhodne čaká množstvo zaujímavej práce. Som rád, že budem môcť pracovať so skúseným a šikovným marketingovým tímom,“ dodal.

Robert Kubička začínal v spoločnosti ARBOmedia ako marketingový a obchodný manažér. Neskôr strávil 7 rokov v spoločnosti Red Bull na pozícii Brand Managera pre Česko a Slovensko. Pôsobil aj v spoločnosti Metsä Tissue ako marketingový riaditeľ pre strednú a východnú Európu.
Skúsenosti v oblasti pivovarníctva získal v rokoch 2014 až 2017, keď pôsobil na pozícii marketingového manažéra pre Plzeňský Prazdroj Slovensko. Viedol strategický, kreatívny a realizačný rozvoj značiek Šariš, Gambrinus, Radegast, Smädný Mních, Excelent, Kingswood, Frisco a Topvar.Od roku 2018 pracoval pre spoločnosť CINEMAX, bol vedúci predaja a marketingu a zodpovedal za riadenie medzinárodných marketingových a obchodných aktivít v Rumunsku, Českej republike a na Slovensku.

Bývalý marketingový riaditeľ Ronald Lupták je od decembra mminulého roka Communication Director v spoločnosti Molson Coors Beverage Company.