Hlasovenie o Globálnom Marketérovi Roka bolo spustené

Hlasovenie o Globálnom Marketérovi Roka bolo spustené

Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA), ktorej členom je za Slovensko Slovenské združenie pre značkové výrobky, predstavila nominácie na cenu Global Marketer of the Year.

 

Šiestich kandidátov vybrala odborná porota pod vedením minuloročného držiteľa ceny, Raju Rajamannara, šéfa marketingu a komunikácie spoločnosti Mastercard.

O víťazovi rozhodne odborná porota spolu so svetovou odbornou verejnosťou, ktorá môže už teraz hlasovať online.

Osemčlenná porota vybrala medzi nominovaných nasledujúce osobnosti marketingu:
• Fernando Machado, Chief Marketing Officer, Burger King
• Syl Saller, Chief Marketing and Innovation Officer, Diageo
• Cheryl Goh, Group VP of Marketing & Founding CMO, Grab
• Richa Goswami, Global Head of Digital, J&J
• Lubomira Rochet, Chief Digital Officer, L’Oréal
• Marc Pritchard, Chief Brand Officer, Procter & Gamble

Kritériami pri výbere boli
• Zmena vlastnej organizácie k väčšiemu zameraniu na ľudí, lepšej schopnosti odpovedať na potreby zákazníkov a budovanie šťastnejších a viac angažovaných interných tímov
• Inovatívna práca s partnermi, agentúrami a dodávateľmi s uistením, že celý tým je zameraný na rovnaké ciele
• Dodanie inšpiratívnej práce, ktorá sa vie jedinečným spôsobom odlíšiť, či už kultúrne, spoločensky alebo pre podnikanie ako také.

„Touto cenou chceme oslavovať schopnosť výnimočných marketérov poskytnúť obrovskú podporu ich podnikom, nášmu priemyslu a spoločnosti. Teší ma, že v rámci tretieho ročníka Globálneho marketéra roka spoznáme viac o úžasnej práci, ktorú v našom odvetví realizujú,“ povedal Stephan Loerke, generálny riaditeľ WFA.

V súlade s dohodou medzi Slovenským združením pre značkové výrobky, členom WFA a Občianskym združením Ľudia z marketingu, bol za Slovensko nominovaný minuloročný víťaz národnej ceny Marketér roka, marketingový riaditeľ spoločnosti Sli.do, Juraj Holub. Tohtoročná držiteľka ocenenia Marketér roka, Dáša Juríková, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky Slovenskej sporiteľne.

„Po minulom ročníku, keď medzi nominovanými bolo rovnaké zastúpenie mužov a žien, tomuto ročníku Globálneho marketéra roka už priamo dominujú ženy. Potvrdzuje to napĺňanie trendu zbavovania sa stereotypov v marketingu, ktorého sme boli desaťročia svedkami,“ povedal Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky.

Okrem samotnej odbornej poroty o víťazovi rozhodne aj online hlasovanie odbornej verejnosti, do ktorého sa môžu zapojiť aj slovenskí marketéri cez stránku WFA: https://wfanet.org/global-marketer-of-the-year. Meno víťaza bude oznámené v januári a víťaz si cenu preberie na Global Marketer Week v Singapure na začiatku apríla 2020.