Hermes Komunikátor roka 2019 pozná víťazov

Hermes Komunikátor roka 2019 pozná víťazov

Tento týždeň boli vyhlásené výsledky súťaže Hermes Komunikátor roka 2019, ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom.

Najviac ocenení si aj tento rok odniesla spoločnosť Lidl. Union sa po prvýkrát stala najlepšie komunikujúcou poisťovňou. 4ka a Hyndai porazili v hlasovaní verejnosti minuloročných víťazov. Komunikačné projekty Poštovej banky zabodovali, Cenu agentúry 2019 získala až za dva prihlásené projekty.
 

 Ocenenie Hermes Komunikátor roka 2019 na základe výsledkov prieskumu MEDIAN SK získali: 
 
Bankovníctvo
VÚB 
Slovenská sporiteľňa
Poštová banka
 
Poisťovníctvo
Union poisťovňa
Allianz-Slovenská poisťovňa 
Kooperativa 
 
Telekomunikácie
Orange 
O2
Telekom

Obchodné reťace
Lidl
Kaufland
Coop Jednota

Automobily
Škoda 
KIA
Peugeot

O víťazoch CENY VEREJNOSTI 2019 rozhodlo tento rok v online hlasovaní až 45 899 hlasov.

CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Bankovníctvo
Slovenská sporiteľňa 

CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Poisťovníctvo
Allianz-Slovenská poisťovňa 
 
CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Telekomunikácie
4ka

CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Obchodné reťazce
Lidl

CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Automobily
Hyundai

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI 2019
Lidl

Cenu agentúry 2019 v kategórii Inovatívny marketingový prístup a Spoločenská zodpovednosť získali dva najlepšie projekty.

CENA AGENTÚRY 2019

Starostlivosť o zákazníka - Poštová banka I Klientsky newsletter

Najlepší interiér predajného priestoru - COOP Jednota I Otvorenie supermarketu inšpirovaného ľudovým umením v Detve

Najefektívnejšie využitie nových médií - Slovenská sporiteľňa I Tak som tu zas

Inovatívny marketingový prístup - Prvá stavebná sporiteľňa I Logovariácie
 
Inovatívny marketingový prístup - Lidl I Chlieb lacnejší bude!
 
Interná komunikácia - Poštová banka I Zbohom Dress code
 
Spoločenská zodpovednosť - KRAJ I Adoptuj úľ     

Spoločenská zodpovednosť - Kaufland I Čerstvé hlavičky

Po prvýkrát v histórii súťaže bola vyhlásená aj Osobnosť marketingovej komunikácie. Tou sa za rok 2019 stal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl. Organizátor spoločne s odbornou porotou udelili cenu na základe výsledkov MEDIAN SK, hlasovania verejnosti, počtu prihlásených a víťazných projektov za to, akým spôsobom jednotlivec komunikačne vedie a smeruje danú značku. Osobnosťou marketingovej komunikácie sa môže stať vedúci člen oddelenia marketingu alebo komunikácie hodnotených spoločností.