Tento týždeň boli vyhlásené výsledky súťaže Hermes Komunikátor roka 2019, ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom.
Najviac ocenení si aj tento rok odniesla spoločnosť Lidl. Union sa po prvýkrát stala najlepšie komunikujúcou poisťovňou. 4ka a Hyndai porazili v hlasovaní verejnosti minuloročných víťazov. Komunikačné projekty Poštovej banky zabodovali, Cenu agentúry 2019 získala až za dva prihlásené projekty.
Ocenenie Hermes Komunikátor roka 2019 na základe výsledkov prieskumu MEDIAN SK získali:
Bankovníctvo
VÚB
Slovenská sporiteľňa
Poštová banka
Poisťovníctvo
Union poisťovňa
Allianz-Slovenská poisťovňa
Kooperativa
Telekomunikácie
Orange
O2
Telekom
Obchodné reťace
Lidl
Kaufland
Coop Jednota
Automobily
Škoda
KIA
Peugeot
O víťazoch CENY VEREJNOSTI 2019 rozhodlo tento rok v online hlasovaní až 45 899 hlasov.
CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Bankovníctvo
Slovenská sporiteľňa
CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Poisťovníctvo
Allianz-Slovenská poisťovňa
CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Telekomunikácie
4ka
CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Obchodné reťazce
Lidl
CENA VEREJNOSTI 2019 v kategórii Automobily
Hyundai
ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI 2019
Lidl
Cenu agentúry 2019 v kategórii Inovatívny marketingový prístup a Spoločenská zodpovednosť získali dva najlepšie projekty.
CENA AGENTÚRY 2019
Starostlivosť o zákazníka - Poštová banka I Klientsky newsletter
Najlepší interiér predajného priestoru - COOP Jednota I Otvorenie supermarketu inšpirovaného ľudovým umením v Detve
Najefektívnejšie využitie nových médií - Slovenská sporiteľňa I Tak som tu zas
Inovatívny marketingový prístup - Prvá stavebná sporiteľňa I Logovariácie
Inovatívny marketingový prístup - Lidl I Chlieb lacnejší bude!
Interná komunikácia - Poštová banka I Zbohom Dress code
Spoločenská zodpovednosť - KRAJ I Adoptuj úľ
Spoločenská zodpovednosť - Kaufland I Čerstvé hlavičky
Po prvýkrát v histórii súťaže bola vyhlásená aj Osobnosť marketingovej komunikácie. Tou sa za rok 2019 stal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl. Organizátor spoločne s odbornou porotou udelili cenu na základe výsledkov MEDIAN SK, hlasovania verejnosti, počtu prihlásených a víťazných projektov za to, akým spôsobom jednotlivec komunikačne vedie a smeruje danú značku. Osobnosťou marketingovej komunikácie sa môže stať vedúci člen oddelenia marketingu alebo komunikácie hodnotených spoločností.