Vo vedení agentúry Visibility sú zmeny

Vo vedení agentúry Visibility sú zmeny Foto: Visibility

Vo vedení online marketingovej agentúry Visibility sú zmeny. Agentúru povedie doterajší Head of Performance​ ​Matúš Lovás, ktorý sa od apríla stal Managing Directorom agentúry.

 

Vo vedení tak nahrádza doterajšieho CEO a spolumajiteľa agentúry Juraja Saska. Ten naďalej zostáva spolumajiteľom agentúry. Bude sa venovať rozvoju nových obchodných príležitostí a medzinárodných spoluprác.

Zmenu ohlásila agentúra v tlačovej správe.
Lovás pracuje pre Visibility takmer 5 rokov. Začínal ako PPC špecialista a postupne sa prepracoval na pozíciu vedúceho výkonnostného oddelenia.
„Najväčšou výzvou je momentálne pre mňa zadefinovanie si toho, ako chceme, aby nás vnímal trh ako agentúru. Aktuálne sme vnímaní najmä ako výkonnostná agentúra, ale už dlhodobo robíme aj veľmi zaujímavé kreatívne práce," povedal Lovás.

Chce sa tiež zamerať na zlepšenie interných procesov, zefektívnenie práce v jednotlivých tímoch a dlhodobé riešenie projektov komplexne na základe dát a analýz s prienikom do kreatívy.

„Matúš je už dlhé roky stabilným členom nášho tímu. Pozná firemnú kultúru, naše hodnoty či procesy. Toto v kombinácii s víziou, kam chceme agentúru v najbližších rokoch posunúť a na ktorej sa spoločne zhodneme, mi dáva záruku, že agentúta bude v dobrých rukách,” konštatuje Juraj Sasko, spolumajiteľ Visibility.

Visibility je online marketingová agentúra s viac ako 70 ľuďmi v strednej Európe. Vznikla v roku 2009 a je kľúčovým Google Premier Partnerom a jedným z členov európskeho združenia agentúr Everywhere Network.