SWAN bude mať nového generálneho riaditeľa

SWAN bude mať nového generálneho riaditeľa Foto: Swan

Po fúzii dvoch telekomunikačných operátorov SWAN a BENESTRA ohlásila vzniknutá spoločnosť nového šéfa.

 

Od bude generálnym riaditeľom spoločnosti Roman Vavrík, ktorý niekoľko mesiacov pôsobil ako poradca predstavenstva spoločnosti.
Doterajší generálny riaditeľ SWANu Martin Mosný pokračuje ako člen top manažmentu a bude sa venovať rozvojovým projektom na pozícii Business Development Director.

„Menovanie nového generálneho riaditeľa, ktorý prichádza z externého prostredia, je zavŕšením dohody o fúzii spoločností. Roman Vavrík prináša do SWANu novú energiu a čerstvý pohľad na budúcnosť,“ povedal predseda predstavenstva SWAN, Juraj Ondriš.
„Zároveň sa chcem poďakovať Martinovi Mosnému, ktorý v tejto funkcii úspešne previedol spoločnosť náročným obdobím fúzie. Ide o jednu z najzložitejších operácií na telekomunikačnom trhu v ostatnom období,“ dodal Ondriš.

Roman Vavrík v SWANe pôsobil od septembra 2018 ako poradca predstavenstva a aktívne sa zúčastňoval na tvorbe stratégie spoločnosti, píše spoločnosť v tlačovej správe. Do SWANu prišiel zo Slovak Telekomu, kde 11 rokov pôsobil na rôznych manažérskych pozíciách, naposledy ako riaditeľ pre obchod a marketing dcérskej spoločnosti DIGI Slovakia.

„Mojou ambíciou je spraviť zo SWANu spoločnosť so 100-miliónovým obratom. Znamená to posilniť našu dnešnú pozíciu ako druhého najväčšieho poskytovateľa informačno-komunikačných služieb v segmente firemných zákazníkov a priviesť firmu do TOP3 aj v oblasti rezidenčných zákazníkov. Chcem rovnako pokračovať v procese kreovania SWANu ako atraktívneho zamestnávateľa s motivovaným tímom kolegov,“ povedal Vavrík.

Po súhlase Protimonopolného úradu v apríli minulého roka a následnej dohode akcionárov, odštartoval proces fúzie Swanu s Benestrou v polovici mája 2018. Po vytvorení spoločného manažmentu sa postupne zjednotili aj tímy, začali sa zdieľať siete, presťahovali sa do spoločného sídla a dnes už SWAN ponúka jednotné produktové portfólio.

Roman Vavrík vyštudoval strategický manažment na Fakulte Managementu Univerzity Komenského v Bratislave a obchod na Webster University vo Viedni. V roku 2007 nastúpil ako konzultant stratégie do spoločnosti Slovak Telekom. O tri roky neskôr sa stal vedúcim tímu korporátnej stratégie.

Od roku 2012 bol menovaný za vedúceho marketingového oddelenia pre B2B segment, kde zodpovedal za riadenie marketingových aktivít pre korporátnych zákazníkov.

V roku 2014 nastúpil na pozíciu riaditeľa marketingu a predaja v dcérskej spoločnosti DIGI Slovakia.