O kreativitu VÚB banky sa bude po novom starať agentúra TRIAD

O kreativitu VÚB banky sa bude po novom starať agentúra TRIAD Foto: VÚB

VÚB banka v novembri vyhlásila výberové konanie na reklamnú agentúru.

 

Po dlhodobej spolupráci s dvoma agentúrami, kde jedna mala na starosti online a druhá offline komunikáciu, sa banka rozhodla, že bude efektívnejšie pracovať len s jednou agentúrou, ktorá bude zastrešovať komplexnú komunikáciu značky, píše banka v tlačovej správe. Z tendra vyšla víťazne agentúra TRIAD.

„Komunikačné kampane nemajú presné stanovené hranice medzi offlinom a onlinom. Toto rozdeľovanie sa nám pri práci ukázalo ako neefektívne. V spolupráci s agentúrou TRIAD, budeme riešiť komunikáciu komplexne a veríme, že aj inšpiratívne,“ uviedla Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.
"Z našich skúseností vieme, že najlepšie kampane vznikajú z dlhodobej spolupráce, ktorá nemá limity v rozdeľovaní na online a offline médiá a kde chémia agentúry a klienta funguje. Tešíme sa preto a výhru berieme ako príležitosť robiť spoločne s VÚB na omnoho hlbšej úrovni, ako je to na našom trhu zatiaľ zvykom," povedal Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer a spolumajiteľ TRIADu.

Po 14 rokoch VÚB banky končí soluprácu s agentúrou Istropolitana Ogilvy, banka ukončila spoluprácu aj s agentúrou This is Locco.